SEKEPING PIRING AJAIB

11:56 pm Edit This 6 Comments »


Pernah dengar nama Biodisc sebelum nih?...di mana-mana kedai atau farmasi?...tak pernah?...Produk ini tidak terdapat di mana-mana pasaran dan hanya boleh didapati di Syarikat Questnet sahaja. Biodisc mempunyai kelebihan tersendiri yang anda sendiri tak sangka mungkin boleh membantu anda dalam banyak perkara.

Apa sebenarnya Biodisc ni?..Biodisc dikatakan sangat unik kerana telah ditanam dgn 13 mineral berteknologi nano ke dalamnya. Getaran pada molekul yang begitu aktif yang terdapat dalam Biodisc menyebabkan gelombang terpancar diantara jarak 7.5 meter dari kedudukan Biodisc.

Untuk apa gelombang tersebut?..Gunanya gelombang tersebut adalah untuk:
  1. Merawat penyakit
  2. Peremajaan
  3. Jimatkan petrol/gas memasak
Pelbagai penyakit telah terbukti lega dan sembuh hanya menggunakan Biodisc dgn izin Tuhan. Tidak kira sakit ringan seperti demam, sakit kepala, asma ataupun sakit kronik seperti darah tinggi, kencing manis, lumpuh, koma, buah pinggang rosak dan banyak lagi.

Untuk peremajaan juga contohnya boleh digunakan untuk sayur di dlm peti sejuk. Sayur biasanya akan layu selepas 2-3 hari tetapi dgn menggunakan Biodisc, sayur tersebut mampu bertahan sehingga 2 minggu. Menakjub bukan?

Jika anda pengguna kereta, anda sudah boleh menjimatkan kos petrol sebanyak 30-50% melalui penggunaan Biodisc. Bayangkan sekiranya anda dapat jimat dlm RM100 sebulan untuk minyak shj, dlm setahun dah mencecah RM12oo. Kalau 2thn?kalau sepanjang hidup anda?

Biodisc merupakan produk yg tiada expired date!!!..anda boleh gunakan sampai bila2 dan anda akan dapat merasai perubahan dlm hidup anda. Apa yg anda tunggu lagi. Biodisc boleh dikatakan benda ajaib ke-8 dunia. Dengan hanya satu produk, anda mampu gunakan untuk semua. Ianya multi purpose!!!







my email : amiera808@gmail.com

6 comments:

biodisc said...

saya jual biodisc asli dan murah seharga $200/pics. saya punya 370 biodisc.

call me : +6283890360183

ym : yanto_qn@yahoo.com

Anonymous said...

bagi detail...saya mahu.

Anonymous said...

mcm mna saya nak beli yang malaysia, call saya 0139124948

Anonymous said...

HAI, MY NAME AMAZUL, ALREADY USED THIS BIODISC 2 YEAR AGO. YES..AFTER USED MY MIGRAIN, BLOOD PRESSURE AND GOUT HAVE LOST AND CLEAR RIGHT NOW. UNBELIEVABLE THIS PRODUCT.I SUGGEST WHOSE HAVE A ILLNESS PLEASE GET IT NOW.
YOU CAN GET IT HERE:
www.qiamazul.myqnsite.com.
or you can call me here; +60125276548 / +60199141973

yeyep said...

jika anda ingin membeli biodisc dengan kartu credit, silahkan klik link dibawah ini. https://portal.qnet.net/qnver14/preregister.aspx?language=en&referrer=HZ865187

ll| Fish ll| .Gelato said...

Jika anda ingin beli Biodisk 2.0 yang terbaru dan lagi tulen. Sila klick link bawah:

http://leadgroup.qnetlife.net.my

Apa-apa maklumat hanya menambah kenalan anda ke laman web saya. Saya akan kembali kepada anda secepat mungkin! Cepat Hubungi saya!
-----------------------------------
If you want to buy the latest yet genuine Biodisc 2.0. Please click the link below:

http://leadgroup.qnetlife.net.my

Any further information just add your contact into my website. I will get back to you ASAP.
Contact me hurry up!!!