HEBATNYA "PIRING"

1:42 am Edit This 2 Comments »


KEUNTUNGAN TERAPI BIODISC :

  • Meningkatkan kemampuan organ tubuh menyerap cairan
  • Membantu proses detoksifikasi radikal bebas, meningkatkan detoksifikasi hati, meremajakan kembali sel-sel tubuh yang telah rosak, dan meningkatkan penyerapan nutrisi ke dalam tubuh.
  • Pada pengubatan tradisional cina telah dibuktikan bahwa BioDisc ini juga adalah alat kesihatan (wellness) kerana menyeimbangkan chakra, membuka meridian dan mnyeimbangkan Yin dan Yang.
  • Terapi dari air BioDisc membangkitkan kekuatan alami dari dalam tubuh kita sendiri untuk menyembuhkan penyakit seperti tekanan darah tinggi, kolesterol, asam urat, dan pasakit stroke yang sudah diterapi dengan air BIODISC akan mengalami kesihatan, sihat bahkan sembuh.
  • Dengan teratur meminum Air BioDisc setiap hari, maka tubuh kita akan lebih segar, air BioDisc juga akan membilas semua racun-racun ditubuh kita (detoksifikasi ) yang membuat organ-organ tubuh kita dapat berfungsi dengan baik kembali dan Kesihatan kita akan lebih baik.
  • Dengan meletakkan disc di tengah katil (di lantai, di antara kepala dan kaki) frekuensi dari biodisc akan mengatasi efek Electro-Smog pada tubuh membuat tubuh kita lebih bugar, stabil dan bebas pengaruh / radiasi Elektro-Smog.
  • Memperbaiki dan meningkatkan kualiti tidur, jika ditempatkan di bawah tempat tidur dan meningkatkan energi chi yang positif dari tubuh, jika dikenakan atau dibawa dalam tas.
  • Meningkatkan potensi oksigen, dengan peningkatan oksigen di dalam sel-sel darah akan meningkatkan level energi.
  • Peningkatan level energi yang boleh dilihat dengan jelas adalah penggunaan BioDisc ketika mandi. Tubuh boleh menyerap air energi melalui kulit. Efeknya bagi tubuh secara keseluruhan, dari kepala sampai kaki. Seseorang merasa positif dan bertenaga seharian setelah mandi dengan air yang mengalir melalui BioDisc.
  • Menghilangan rasa sakit dengan bantuan sinar matahari yang direfleksikan melalui BioDisc.
  • Membangkitkan energi alami untuk meremajakan struktur molekul di setiap cairan, menumbuhkan sel-sel jaringan yang sudah mati, dan meningkatkan sistem kekebalan tubuh.
  • Memperlambat bahkan menghentikan penyebaran dari penyakit kanser dan HIV
  • Menghilangkan efek bahaya dari MSG pada makanan
  • Menghirup wap dari air terapi BIODISC yang dididihkan dapat menyembuhkan penyakit asma.
  • Mengurangi kesan penuaan.
  • Gosokkan rokok di BioDisc untuk mendapatkan rasa yang lebih lembut dan mengurangi rasa terbakar di tekak.
  • Meningkatkan focus pikiran dan ketenangan terutama untuk anak dengan autisme & ADH.

Disini saya nak cerita sikit pasal seorang kakak yang dirawat di salah sebuah hospital kerajaan di sekitar sini.. Seorang makcik yang dah menghidap kencing manis lebih 10 tahun dengan bergantung pada ubat-ubatan yang dibekalkan kepadanya setiap kali membuat pemeriksaan. Setelah sekian lama, makcik tersebut telah terkena sesuatu yang telah mengakibatkan luka pada kaki beliau..Disebabkan penyakitnya itu, luka tersebut tidak kering-kering dan semakin parah...Gambar-gambar tersebut telah diambil oleh anak beliau sendiri sewaktu masih di dalam hospital dan setelah pulang ke rumah untuk mencuba rawatan dengan menggunakan BioDisc. Gambarajah di bawah adalah keadaan tapak kaki beliau.. Ibu jari beliau sudah terlihat isi kaki yang semakin hari semakin teruk. Jari beliau juga memang hampir dipotong kerana tiada peluang akan menjadi baik kerana penyakit yang dialami. Tetapi dihalang oleh keluarga beliau setelah mengetahui kegunaan BioDisc dan ingin mencubanya dahulu...Kita hanya mencuba dan hanya Allah SWT yang akan menentukan akan menyembuhkannya atau tidak.



Keadaan tapak kaki beliau yang terlihat ibu jari hampir terlerai daripada kaki



Keadaan atas kaki beliau...sendi-sendi sudah terlihat dan kalau diperhatikan betul-betul anda akan dapat melihat ulat putih yang keluar dari isi kaki beliau..



Tulang juga telah kelihatan...mengerikan bukan??



Keadaan kaki dalam gambarajah yang penuh



Ini adalah keadaan kaki beliau setelah dicuci oleh pihak hospital

Setelah beberapa lama berada di hospital, kami memulakan rawatan dengan memberi makcik tersebut meminum air yang telah dirawat dengan BioDisc. Kemudian kami merawat minyak kelapa dara dengan menyuluhnya melalui BioDisc dengan lampu LED (putih) kemudian menyapukannya pada kaki makcik tersebut selepas dicuci kakinya juga dengan air yang telah dirawat dengan BioDisc.



Ini adalah hasilnya selepas 2 hari dirawat dengan BioDisc. Makcik tersebut juga telah dibenarkan keluar kerana bacaan gula dalam darahnya juga telah menurun ke paras yang terkawal dengan meminum air yang telah dirawat dengan BioDisc untuk pemulihan dari dalam dan minyak yang dirawat untuk rawatan luaran.

1. Drink the Water
The very first thing to do with your BioDisc is to treat some tap water to bio-energis it for drinking. Allow the tap water to gently run over the concave surface of the disc and into a container to be stored for drinking. The water passes through the energy field produced by the BioDisc and is instantly bio-energised with life force energy. Chlorine and other chemicals that may be present in the water are now placed in "quantum suspension" and can no longer harm your body. A one or two litre jug with a lid is ideal for water storage. Drink at least two litres of bio-energised water every day.
.
2. Set up a Healing Life Force Energy Field under your bed
Use the Bio Disc to bio-energise some more water and fill four small plastic water bottles with the bio-energised water and place them under each corner of your bed. It doesn't matter if they lie on their side just under the bed or stand beside each corner of the bed. The effect of placing the bottles under each corner sets up a gentle energy field that your body absorbs during sleep. Most people find that their sleep becomes very restfull from the very first night the energy field is set up. If you are travelling, just repeat this process in your room or place the BioDisc under the bed for the night rather than carry the bottles of water. Remember to retrieve the disc from under the bed on the next day.
.
3. Carry a small Spray Bottle of bio-energised water
Small spray bottles are ideal to carry some bio-energised water with you to spray your body for an instant energy boost and to act as a protective shield from the detrimental effects of electro-smog from your work place, computers and your car's electronic systems. In this case, make sure that you pour the water over the Bio Disc six (6) times (so that it creates a finer spray mist) before putting it into the spray bottle. Apart from giving you an instant energy boost, the mist has been known to relieve headaches and muscular pain when sprayed on the affected area of the body.
.
4.Bio-Energise Fruits and Vegetables to extend shelf life, neutralise chemicals and deliver premium nutrition
When you bring your fruits and vegetables home from the shops, fill the kitchen sink with bio-energised water and place your fruits and vegetables in the water for a few minute. Chemical residues that may have been present on or in the fruits and vegetables are now placed in "quantum suspension" and can no longer be harmful to your body. Allow excess water to drain off the fruits and vegetables before storage. Make a bottle of bio-energised water to leave permanently in the fridge to bio-energise and extend the shelf life of all food and drink stored in there.

Teknik Penggunaan BioDisc untuk Pemulihan Penyakit...

.
Teknik pemulihan / pengawalan untuk penyakit barah, darah tinggi, kencing manis, lelah, resdung, elergic, tekanan jiwa, gastrik, dan lain-lain lagi.

  • Teknik ASAS kepada semua penyakit adalah seperti berikut :-

1. Minum air yang telah dienergize oleh BioDisc

Sebaik-baiknya alirkan air ke atas BioDisc dengan kelajuan rendah (perlahan/halus). Memang proses agak lama, tetapi memerlukan kesabaran dalam menghasilkan sesuatu yang baik. Minum sebanyak mungkin air tersebut dalam satu hari. Sekiranya and meminum selain air putih (air mineral/air masak), pastikan teh/kopi/milo/nescafe/air berkarbonat telah dineutralkan dgn meletakkan BioDisc dibawah cawan, dan kacau ikut pusingan lawan arah jam.

2. Mandi menggunakan air yang telah dineutralkan / energize oleh BioDisc.

Sediakan satu baldi atau lebih air BioDisc. Alirkan air paip dalam aliran yang perlahan ke atas BioDisc, kamudian kocak/kacau air dalam baldi tersebut dengan menggunakan BioDisc dalam pusingan lawan arah jam. Jadikan air tersebut untuk bilasan terakhir. Sebaik-baiknya hanya mandi menggunakan air tersebut (bukan setakat bilasan terakhir sahaja). Amalkan untuk setiap mandian harian.

3. Letak BioDisc di tempat yang sakit.

Seelok-eloknya, sepanjang masa siang atau malam, jaga atau tidur .............. sentiasalah bersama BioDisc untuk kesihatan sepanjang masa...

  • Teknik TAMBAHAN

1. Gunakan Aliran Cahaya LED (cahaya putih).

Putaran mengikut lawan arah jam. Pastikan bahagian yang cembung menghadap ke tempat sakit. Gelombang yang dilalirkan menerusi BioDisc akan mempengaruhi sel-sel tubuh.

a) Mata - Alirkan cahaya dibelakang kepala kerana saraf-saraf mata terletak dibelakang kepala.

b) Lumpu sebelah kanan (Strok) - Alirkan cahaya bahagian otak sebelah kiri.

c) Lumpuh sebelah kiri - Alirkan cahaya bahagian otak sebelah kanan.

d) Alirkan di tapak kaki kerana ianya pusat saraf.

e) Alirkan cahaya ke tempat sakit (kecuali mata)

2. Energize sebarang minyak angin / minyak urut / ubat-ubatan (beasaskan cecair) menggunakan BioDisc.

Pusing botol ubat mengikut arah lawan jam di atas BioDisc - setiap 100ml dalam 2-3 minit. Atau alirkan cahaya ke ubat-ubatan tersebut selama 15 minit. Amalkan penggunaan ubatan tersebut.

Tempoh jangkamasa untuk seseorang individu adalah berbeza!! Sekadar berusaha, Allah SWT yang menyembuhkannya.....


Mengekalkan Keremajaan dengan BioDisc!!

.
Teknik mengekalkan KEREMAJAAN Diri...awet muda, menghilangkan jerawat / jeragat, masalah kulit, kulit lebih halus, dan lain-lain lagi...Juga untuk kegunaan harian seperti mencuci pakaian, memasak, mengemas dll....

Untuk Muka / Kulit Cantik Berseri

  1. Bangun pagi, menggunakan air BioDisc (air paip yang telah dialirkan dengan BioDisc) dalam gayung. Hanya rendamkan muka anda selama yang anda mampu tahan nafas. Pastikan mata anda ditutup (air BioDisc tidak boleh terkena terus dalam mata, boleh menyebabkan radang sebab ianya adalah air yang mempunyai gelombang).
  2. Letakkan sabun pencuci muka anda di atas BioDisc, kemudian dengan menggunakan jari buat pusingan mengikut arah lawan jam. Baru letakkan air untuk dapatkan buih dan gosok ke muka. Bilas dengan air BioDisc.
  3. Segala jenis krim / losyen / minyak - putarkan dahulu di atas BioDisc sebelum disapu pada kulit - boleh hilangkan parut luka / jerawat, stretch marks, kulit oren dan lain-lain.

Untuk Mengelakkan Kain Basuhan Berbau Sekiranya Disidai Di Kawasan Lembap

  • Tak perlu gunakan "TOP. Pakai sabun cap kapak pun tidak menjadi masalah. Caranya, pada bilasan terakhir, sila gunakan air BioDisc. Rendam dalam 5-7 minit sebelum dikeringkan.

Untuk Menjadikan Sayur-Sayuran / Buah-Buahan / Makanan tahan LEBIH LAMA

  1. Basuh sayur / buah dengan air BioDisc sebelum disimpan dalam peti sejuk.
  2. Sekiranya sayur / buah telah nampak layu, RENDAM sayur / buah tersebut dalam 7-10 minit sebelum dimakan.
  3. Gunakan air BioDisc untuk memasak nasi atau sebarang makanan.
  4. Letak sebotol air BioDisc ke dalam peti ais bagi memberi tenaga terhadap segala yang ada dalam peti ais tersebut.

Untuk mengembalikan KESEGARAN rasa ikan / udang / ayam / daging dan lain-lain

  • Biasanya setelah disimpan lama dalam peti ais, rasa dan keanjalan akan berubah. Untuk mengembalikan rasa manis dan tekstur yang lebih segar, sila rendam ikan / udang / ayam / daging tersebut dengan air BioDisc setelah dikeluarkan dari bahagian sejuk beku. Biarkan sehingga lembut dan sedia untuk dimasak.

Penjimatan Petrol dan Gas dengan BioDisc

.
Penggunaan BioDisc dapat mengurangkan kos Petrol / Gas sebanyak 30%-50%. Ini adalah fakta hasil dari pemerhatian beberapa testimonial dengan menggunakan kereta Proton, Honda, Toyota dan BMW.

Bagaimana??

Petrol

Semasa anda ingin mengisi petrol di stesyen minyak, letakkan BioDisc di host (salur hitam). Isi minyak dengan kelajuan yang paling perlahan bagi membenarkan minyak yang mengalir di dalam host tersebut di stukturkan semula oleh BioDisc menjadikan ia molekul-molekul minyak yang lebih halus. Kehalusan molekul-molekul minyak ini akan menyebabkan pembakaran dalam enjin akan menjadi lebih cepat dan enjin menjadi lebih bersih.

Gas Memasak

Letakkan air BioDisc (4 botol) di sekeliling tong gas. Sebaiknya anda memulakan pada tong gas yang baru ditukar, agar anda boleh membuat penilaian jangkamasa penggunaan gas berbanding sebelum menggunakan BioDisc.

Fakta tentang Air

berikut adalah fakta-fakta tentang Air

-71% dari bumi adalah Air
-Ada lebih dari dua ratus lima puluh sungai di dunia
-sebotol air lebih menghabiskan biaya ketimbang susu, minyak atau bahkan gas
-Ekstraksi yang berlebihan dari air menyebabkan bidang penampungan air tanah menurun
-Banyak penyakit muncul dari air, dan penyakit disebabkan oleh kurangnya air bersih untuk mandi, menimpa jutaan orang tiap tahun
-Air adalah zat kimia yang penting bagi semua bentuk kehidupan yang diketahui sampai saat ini di bumi
-Terdapat 1,4 triliun kilometer kubik (330 juta mil³) air tersedia di bumi
-Air sebagian besar terdapat di laut (air asin) dan pada lapisan-lapisan es (di kutub dan puncak-puncak gunung)
-Pengaturan air yang kurang baik dapat menyebakan kekurangan air, monopolisasi serta privatisasi dan bahkan menyulut konflik

Sifat-sifat kimia dan fisika


-Air adalah substansi kimia dengan rumus kimia H2O: satu molekul air tersusun atas dua atom hidrogen yang terikat secara kovalen pada satu atom oksigen
-Air bersifat tidak berwarna, tidak berasa dan tidak berbau pada kondisi standar, yaitu pada tekanan 100 kPa (1 bar) and temperatur 273,15 K (0 °C)
-Zat kimia ini merupakan suatu pelarut yang penting, yang memiliki kemampuan untuk melarutkan banyak zat kimia lainnya, seperti garam-garam, gula, asam, beberapa jenis gas dan banyak macam molekul organik.
-Nama alternatif Air adalah aqua, dihidrogen monoksida,
hidrogen hidroksida
-Titik lebur 0 °C (273.15 K) (32 ºF)
-Titik didih 100 °C (373.15 K) (212 ºF)
-Air sering disebut sebagai pelarut universal karena air melarutkan banyak zat kimia
-Molekul air dapat diuraikan menjadi unsur-unsur asalnya dengan mengalirinya arus listrik
-Zat-zat yang bercampur dan larut dengan baik dalam air (misalnya garam-garam) disebut sebagai zat-zat “hidrofilik” (pencinta air), dan zat-zat yang tidak mudah tercampur dengan air (misalnya lemak dan minyak), disebut sebagai zat-zat “hidrofobik” (takut-air)

-Dalam sel-sel biologi dan organel-organel, air bersentuhan dengan membran dan permukaan protein yang bersifat hidrofilik; yaitu, permukaan-permukaan yang memiliki ketertarikan kuat terhadap air
-Dari sudut pandang biologi, air memiliki sifat-sifat yang penting untuk adanya kehidupan
-Air dapat memunculkan reaksi yang dapat membuat senyawa organic untuk melakukan replikasi
-Air juga dibutuhkan dalam fotosintesis dan respirasi
-Hampir semua ikan hidup di dalam air, selain itu, mamalia seperi lumba-lumba dan ikan paus juga hidup di dalam air.
-Peradaban manusia berjaya mengikuti sumber air
-Tubuh manusia terdiri dari 55% sampai 78% air, tergantung dari ukuran badan
-Agar dapat berfungsi dengan baik, tubuh manusia membutuhkan antara satu sampai tujuh liter air setiap hari untuk menghindari dehidrasi; jumlah pastinya bergantung pada tingkat aktivitas, suhu, kelembaban, dan beberapa faktor lainnya
-Pelarut digunakan sehari-hari untuk mencuci, contohnya mencuci tubuh manusia, pakaian, lantai, mobil, makanan, dan hewan. Selain itu, limbah rumah tangga juga dibawa oleh air melalui saluran pembuangan

Air dalam kesenian


“Ombak Besar Lepas Pantai Kanagawa.” oleh Katsushika Hokusai, lukisan yang sering digunakan sebagai pelukisan sebuah tsunami.

-Dalam seni air dipelajari dengan cara yang berbeda, ia disajikan sebagai suatu elemen langsung, tidak langsung ataupun hanya sebagai simbol
-Pada jaman Renaisans dan sesudahnya air direpresentasikan lebih realistis. Banyak artis menggambarkan air dalam bentuk pergerakan - sebuah aliran air atau sungai, sebuah lautan yang turbulensi, atau bahkan air terjun - akan tetapi banyak juga dari mereka yang senang dengan obyek-obyek air yang tenang, diam - danau, sungai yang hampir tak mengalir, dan permukaan laut yang tak berombak
-Sejalan dengan kemajuan teknologi dalam seni, air mulai mengambil tempat dalam bidang seni lain, misalnya dalam fotografi
-Keindahan tetesan air yang memecah permukaan air yang berada di bawahnya diabadikan dengan berbagai sentuhan teknik dan rasa menjadikannya suatu karya seni yang indah, seperti yang disajikan oleh Martin Waugh dalam karyanya Liquid Sculpture, suatu antologi yang telah mendunia
-partikel molekul air ternyata bisa berubah-ubah tergantung perasaan manusia disekelilingnya...


Stuktur air keran

Gambar struktur air keran yang biasa kita minum sehari-hari.

Struktur air Bio Disc

Gambar stuktur air yang telah mendapat treatment Bio Disc

Sel darah bio disc

Gambar Sel darah Merah Pria 63 Tahun yang setiap hari minum air Bio Disc. Sangat baik

Sel darah bukan bio disc

Gambar Sel darah merah pria 28 tahun atlit olimpiade, tidak meminum air Bio Disc. Kurang baik.

Sertifikat

Sertifikat dari PROGNOS www.Prognos.Com

Positive enegrgi

Gambar postive energi, menyeimbangkan CHI / CAKRA di tubuh kita

Sebelum test prognos

Wanita 26 tahun sebelum meminum Qi water

Sesudah test prognos

11 menit setelah meminum Qi water terjadi peningkatan energi 10 % di dalam tubuh

2 comments:

Anonymous said...

betul ker apa yang awak cerita tu?
nampak macam hebat,...boleh tak cerita lebih lanjut lagi?adik saya berumur 18 tahun ada penyakit resdung dan gatal-gatal kulit...agak-agak boleh tak?

Lan Bio Disc said...

macam nilah...apa kata kita kita berjumpa dan saya akan terangkan sepenuhnya...jika nak terangkan disini terlalu panjang.